5/15/2018

別人對待我,我也可以對待他們,如果有人瞧不起我或輕蔑的對待我,我也可以讓自己驕傲的像孔雀一樣。Just as people behave to me, so do I behave to them. When I see that a person despises me and treats me with contempt, I can be as proud as any peacock.

Just as people behave to me, so do I behave to them. When I see that a person despises me and treats me with contempt, I can be as proud as any peacock.
– Wolfgang Amadeus Mozart, Musician
別人對待我,我也可以對待他們,如果有人瞧不起我或輕蔑的對待我,我也可以讓自己驕傲的像孔雀一樣。
– 沃夫岡·阿瑪迪斯·莫札特 (1756-1791) 奧地利作曲家,作曲風格兼具旋律及藝術性,活潑開朗而悅耳,留下的重要作品包括協奏曲、奏鳴曲、交響曲、小夜曲、歌劇等。

沒有留言:

張貼留言