6/02/2018

當我年輕時,我以為金錢是人生中最重要的東西。現在我老了,我知道這是真的。When I was young I used to think that money was the most important thing in life. Now that I am old, I know it is.

當我年輕時,我以為金錢是人生中最重要的東西。現在我老了,我知道這是真的。When I was young I used to think that money was the most important thing in life. Now that I am old, I know it is. 
王爾德(Oscar Wilde,1854年10月16日-1900年11月30日),英國唯美主義藝術運動倡導者,作家、詩人、劇作家。

沒有留言:

張貼留言