7/24/2021

Allen Chen 懷想錄: 我有美夢也有噩夢,但夢想讓我克服噩夢。I have had dreams and I have ha...

Allen Chen 懷想錄: 我有美夢也有噩夢,但夢想讓我克服噩夢。I have had dreams and I have ha...: 我有美夢也有噩夢,但夢想讓我克服噩夢。I have had dreams and I have had nightmares, but I have conquered my nightmares because of my dreams. 美國病毒學家、小兒麻痺疫苗發明人沙克...

沒有留言:

張貼留言