4/13/2018

即使我變老,我做的事永遠不老。而我認為,這就是讓我保持熱烈渴望的原因。Even though I get older, what I do never gets old, and that's what I think keeps me hungry.

即使我變老,我做的事永遠不老。而我認為,這就是讓我保持熱烈渴望的原因。Even though I get older, what I do never gets old, and that's what I think keeps me hungry. 
美國導演 史蒂芬史匹柏 Steven Spielberg

沒有留言:

張貼留言