1/14/2017

我沒留時間給嗜好。我終究把工作當嗜好。 這是我愛做的事情。 I don’t have time for hobbies. At the end of the day, I treat my job as a hobby. It’s something I love doing.

我沒留時間給嗜好。我終究把工作當嗜好。 這是我愛做的事情。 I don’t have time for hobbies. At the end of the day, I treat my job as a hobby. It’s something I love doing.
英國足球明星 貝克漢 David Beckham

沒有留言:

張貼留言