9/29/2018

Allen Chen 懷想錄: 我已經做了我能做的,我若無法做得更好,那便不是我應得的。我還無法走出限制我的框架,我雖然年邁,但我仍...

Allen Chen 懷想錄: 我已經做了我能做的,我若無法做得更好,那便不是我應得的。我還無法走出限制我的框架,我雖然年邁,但我仍...: I have done what I could do in life, and if I could not do better, I did not deserve it. In vain have I tried to step beyond what bound me. ...

沒有留言:

張貼留言