2/19/2019

我人生最痛苦的時刻,也是我展現最堅強與勇氣的時刻。The most painful moment in my life also became the moment I showed the most strength and courage.

The most painful moment in my life also became the moment I showed the most strength and courage.
— Cecelia Ahern, Novelist
我人生最痛苦的時刻,也是我展現最堅強與勇氣的時刻。
– 西西莉雅·艾亨(1981- ) 愛爾蘭小說家,第一本小說《PS, 我愛妳》在世界各地發行,她也是ABC 喜劇《誰是莎曼莎》的製作人。

沒有留言:

張貼留言