7/29/2014

「我承認我是一個樂觀主義者,任何疑難雜症在我看來都能迎刃而解。」– Bill Gates “I want to admit that I am an optimist. Any tough problem, I think it can be solved.” – Bill Gates

「我承認我是一個樂觀主義者,任何疑難雜症在我看來都能迎刃而解。」– Bill Gates

“I want to admit that I am an optimist. Any tough problem, I think it can be solved.” – Bill Gates

沒有留言:

張貼留言