9/30/2015

維多利亞貝克漢(Victoria Beckham)如是說

我去年被邀請擔任
I was invited to become
聯合國愛滋病規劃署親善大使
an UNAIDS Goodwill Ambassador last year
對我來說是在教導自己
and for me it's about educating myself
我了解到我說的話有影響力
I realize I have a voice
不論什麼原因
and for whatever reason
民眾會聆聽我的想法
people will listen to me
我想要學習
and I want to learn
並盡我所能
and I want to do whatever I can
做出改變
to make a difference
當我出訪當地時
you know, when I've been on field trips
我看到那些女人
and I have seen the women
還有那些小孩
and I have seen the children
當我離開時
when I came away
我離開時想著
I came away thinking
我要替這些女人發聲
I have to speak on behalf of these women

英國歌手維多利亞貝克漢(Victoria Beckham)於紐約獲頒「時尚支援發展獎」(Fashion 4 Development Award),分享擔任聯合國愛滋病規劃署親善大使心得。

沒有留言:

張貼留言