10/28/2015

我所犯過的每一個錯誤 (而我們每一個人都會犯錯) 出自於我沒有花足夠的時間去尋找事實,我尋找的不夠努力。“Every mistake that I made – and we all make mistakes – came because I didn’t take the time to get the facts. I didn’t drive hard enough.”

“Every mistake that I made – and we all make mistakes – came because I didn’t take the time to get the facts. I didn’t drive hard enough.”
– Charles Knight, Publisher
「我所犯過的每一個錯誤 (而我們每一個人都會犯錯) 出自於我沒有花足夠的時間去尋找事實,我尋找的不夠努力。」– 查理斯‧奈特 (出版商)
查理斯‧奈特 (1791-1873) 是英國 19 世紀的出版商,編輯發行了一系列的雜誌、百科全書、歷史書籍、名人傳記等。

沒有留言:

張貼留言