10/14/2017

我整個早上都在校對自己的一首詩,我去掉了一個逗號。下午我又把它加了上去。I was working on the proof of one of my poems all morning, and took out a comma. In the afternoon I put it back again.

我整個早上都在校對自己的一首詩,我去掉了一個逗號。下午我又把它加了上去。
I was working on the proof of one of my poems all morning, and took out a comma. In the afternoon I put it back again. 

沒有留言:

張貼留言