9/18/2018

我會喜愛光,因為它讓我看見道路,但我會忍受黑暗,因為它讓我看見星星。 I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness because it shows me the stars.

我會喜愛光,因為它讓我看見道路,但我會忍受黑暗,因為它讓我看見星星。 I will love the light for it shows me the way, yet I will endure the darkness because it shows me the stars. 
美國作家 曼迪諾 Og Mandino

沒有留言:

張貼留言