4/12/2020

沒有人可教導我是誰。你可以形容部分的我,但我是誰非得我自己發現。 Nobody can teach me who I am. You can describe parts of me, but who I am is something I have to find out myself.

沒有人可教導我是誰。你可以形容部分的我,但我是誰非得我自己發現。 Nobody can teach me who I am. You can describe parts of me, but who I am is something I have to find out myself.
-奈及利亞作家 阿切貝 Chinua Achebe

沒有留言:

張貼留言