5/13/2015

拿走我的工廠,我的機器設備;拿走我的錢;但請將我的人才留下,不用兩、三年,我將再度擁有一切。Take away my factories, my plants; take away my money;strip me of all these;but leave me my people, and in two or three years I will have them all again.

拿走我的工廠,我的機器設備;拿走我的錢;但請將我的人才留下,不用兩、三年,我將再度擁有一切。

–安德魯.卡內基 (Andrew Carnegie),美國鋼鐵大王
Take away my factories, my plants; take away my money;strip me of all these;but leave me my people, and in two or three years I will have them all again.

沒有留言:

張貼留言