6/16/2015

美總統參選人希拉蕊(Hillary Clinton)如是說

all our presidents come into office
我們所有的總統進入辦公室
looking so vigorous
看起來精力充沛
and then we watch their hair grow grayer and grayer
然後我們看著他們的頭髮越來越灰白
well, you won't see my hair turn white in the White House
你不會看到我進白宮後頭髮變白
and I admit I have been coloring it for years
我承認我已經染了好幾年
and I may not be the youngest candidate in this race
我可能不是選戰中最年輕的候選人
but with your help
但有你們的幫助
I will be the youngest woman president
我將會是最年輕的女總統
in the history of the United States
在美國歷史上

美國前國務卿、下任總統參選人希拉蕊(Hillary Clinton)在愛荷華州進行演講,展現幽默。

沒有留言:

張貼留言