10/28/2013

我感謝我所有的問題。每個問題被克服後,我變的更強壯且更有能力面對還要來臨的問題。我在我所有的困難中成長。I am grateful for all of my problems. After each one was overcome, I became stronger and more able to meet those that were still to come. I grew in all my difficulties.”

I am grateful for all of my problems. After each one was overcome, I became stronger and more able to meet those that were still to come. I grew in all my difficulties.– J.C. Penney, Entrepreneur
我感謝我所有的問題。每個問題被克服後,我變的更強壯且更有能力面對還要來臨的問題。我在我所有的困難中成長。
– 詹姆斯‧彭尼 (企業家)  姆斯‧彭尼 (1875-1971) 創立美國連鎖百貨公司 J.C. Penny,現為紐約上市公司。

沒有留言:

張貼留言