12/25/2013

碧昂絲(Beyonce)如是說

我把我想要改變自己的所有事情
I took all the things that I wanted to change about myself

還有我想要分享的所有事情
and all the things I wanted to share

都放在這張專輯裡
and I put it into this record

我非常以它為傲
I am very proud of it

但是除了音樂外
But more than the music

我更自豪自己是個敢冒險的女人
I am proud of myself as a woman for taking the risks

這裡傳達最大的訊息就是
And the biggest message is

「擁有你的不完美
'owning your imperfections

還有所有讓你有趣的事物」
and all the things that make you interesting'

因為我拒絕讓別人把我放進任何人的框架中
Because I refuse to allow someone to put me in anybody's box

美國歌手碧昂絲(Beyonce)21日在美國紐約發表新專輯。

沒有留言:

張貼留言