12/31/2013

德國 F1「車神」舒馬克(Michael Schumacher)如是說

我總是在學習
I always learn
我總是從任何裝備區的車手身上學習
and I always learn from any driver that is in the paddock
因為我會分析每個人
because I will analyze every person
每個小細節 盡可能地
every little detail, as much as I can
看看他們正在做的與我做的有什麼不同
to see what they're doing different to what I do
這樣我才能繼續改進
in order then to keep on improving
因為F1是持續在每一個小領域中改進
Because Formula One is all about a constant improvement in every little area
它不是有一個人可以讓一件事情完全不同
it's not about somebody makes one thing completely different
它是有很多的細節結合成一個更大的藍圖
it's lots of little details that as a combination make the bigger picture

德國「車神」舒馬克(Michael Schumacher)2012年11月接受荷蘭電視台RTL 7訪問時談到從隊友身上學習甚多。

沒有留言:

張貼留言