6/30/2014

美國傳奇靈魂歌手鮑比沃馬克 (Bobby Womack)如是說

It feels great, because it lets me know that life is here and not behind
這感覺很棒
因為它讓我知道人生在這裡 沒有落後
when I think about it most of the artists they're talking about are no longer here
當我想起 過去人們談論的藝術家 大部分都不在了
and I grew up with these people
我和那些人一起長大
who would think I would be here for the Q Awards
誰能想到我會得到英國音樂大賞
I mean I didn't even know what the Q Awards were
我是指 過去我甚至不知道這個獎是什麼

曾奪英國音樂大賞、登上搖滾名人堂的美國傳奇靈魂歌手鮑比沃馬克 (Bobby Womack)在周五去世,享壽70歲。

沒有留言:

張貼留言