7/25/2015

湯姆克魯斯(Tom Cruise)如是說

我一直都有這樣做
you know, I've always done that
我努力不斷鞭策自己和事物……
I'm trying to always push myself and things that…
我想著觀眾
I'm thinking about the audience
還有我能做什麼
and what can I do
會娛樂觀眾
that's going to entertain this audience
那故事和角色是如何
and what about story and character
這樣所有的一切
so all of those things
能夠增進我的能力
to be able to increase my ability
還有我能夠去做這樣的能力
and my ability to be able to do that
還有我身邊的每個人
and everyone around me

美國演員湯姆克魯斯(Tom Cruise)前天在奧地利首都維也納出席新電影《不可能的任務:失控國度》(Mission: Impossible - Rogue Nation)全球首映會。該片11個月前在維也納國家歌劇院取景。

沒有留言:

張貼留言