12/14/2015

我相信命運以及完成使命,我一直都有一個我學會去傾聽的內在聲音。I’m a believer in fate and in fulfilling your destiny. I’ve always had a kind of inner voice that I have learned to listen to.”

I’m a believer in fate and in fulfilling your destiny. I’ve always had a kind of inner voice that I have learned to listen to.”
— Tom Ford, Fashion Designer
「我相信命運以及完成使命,我一直都有一個我學會去傾聽的內在聲音。」– 湯姆·福特 (時裝設計師)
湯姆·福特 (1961- ) 曾擔任 Gucci 執行長,並在 1999 年將其由瀕臨破產邊緣打造成一個擁有 43 億美金市值的公司;後來投入電影業,導演《摯愛無盡》(A Single Man) 並獲奧斯卡提名。

沒有留言:

張貼留言