9/30/2015

我不想用夢想來注解人生,我要用人生來詮釋我的夢想。"I was not looking for my dreams to interpret my life, but rather for my life to interpret my dreams."

我不想用夢想來注解人生,我要用人生來詮釋我的夢想。

─蘇珊·桑塔格(Susan Sontag),美國著名女權主義者
"I was not looking for my dreams to interpret my life, but rather for my life to interpret my dreams."

沒有留言:

張貼留言