8/20/2015

我喜歡有一個目標,感覺好像我有任務在身,我喜歡試圖超越我已經達到的事事。 I love having a goal, feeling like I’m on a mission. I love trying to beat what I’ve done so far.

I love having a goal, feeling like I’m on a mission. I love trying to beat what I’ve done so far.”
– Taylor Swift, Singer
我喜歡有一個目標,感覺好像我有任務在身,我喜歡試圖超越我已經達到的事。
– 泰勒絲 (1989- )美國鄉村及流行樂歌手,其《無懼的愛》為 2009 年美國最暢銷專輯,贏得 4 項葛萊美大獎, 2015 年《富比士》雜誌最具影響力女性,也是榜上最年輕的入選者。

沒有留言:

張貼留言